MTM Service blev af CEO Thomas Rune samt COO Martin Rowland stiftet i år 2015, og er siden da vokset til i dag at beskæftige ca. 100 ansatte på tværs af virksomhedens afdelinger. Målsætningen er dog forblevet den samme, nemlig at være leverandør af best-in-class rengørings-, vinduespolerings- og facility management for vores kunder. Den fremadrettede vision er at skabe branchens bedste arbejdsplads. Det tror vi på smitter af på selve kundeoplevelsen, som altid skal være i top. MTM Service er fast forankret i vores værdier: kvalitet, pålidelighed, tillid, ydmyghed, gennemsigtighed, alsidighed og kommunikation.
MTM Service virksomhedsprofil har sin eksistensberettigelse i kraft af én meget vigtig ting. Vi VIL gøre hverdagen lettere for vores kunder. Dette gør vi ved at prioritere dialogen med kunden højt, således at vi altid har en klar forventningsafstemning, hvad enten det drejer sig om rengøring, vinduespolering, facility management eller fuld facilityservice.
Vores kunder skal have bedst mulig service og leverance inden for kundens budget ramme. Vi opererer med meget kort respons. Du skal som kunde ikke vente på svar eller levering fra os. MTM Service virksomhedsprofil kan altså beskrives som – “We make it easy!”