*Quality er værdien, som gennemsyrer MTM Service ApS.
Ikke bare i ordets bedste forstand, men også hvorledes vi taler og omgås hinanden.
Hvordan vi behandler vores kunder, og hvordan vi ønsker vores produkter, service og kommunikation skal fremstå.

Quality, er det vi stræber efter og altid vil forbedre. Det er der, vi mødes med vores kunder.
I alt vi gør, og alt vi udstråler. Quality er det, vi vælger.

KVALITETSSIKRING

Ren samvittighed er GODT, Kvalitetssikring er BEDRE

Kvalitetssikring er afgørende for at sikre en høj og ensartet kvalitet i arbejdsgang og produkt. Kvalitetssikringen udføres som en kontinuerlig proces, og inkluderer bl.a. kunde tilbagemeldinger, kvalitetskontrol, analyse og statistisk evaluering af indkomne data. Resultatet af denne evaluering giver en fantastisk mulighed, for at optimere kvalitet, arbejdsgang og service for hver enkel kunde og for hele området generelt.

Hvorfor sikre kvaliteten?

Overordnet set, er kvalitetssikring et spørgsmål om kundetilfredshed og merværdi. Vi skal levere en høj og stabil kvalitet i en gnidningsfri og problemløs arbejdsgang. Derved skal kunden, kun investere et minimum af egen tid, så denne kan fokusere på egne projekter. Det skaber endvidere både tryghed og ro, når vi kan kommunikere det gyldne overblik og have styr på alle opgavens faser.

MTM’s slogan er ”WE MAKE IT EASY”, og disse ord er nøje valgt. Vi er vi meget bevidste omkring sikring af kvalitet og kundetilfredshed, og har udarbejdet en procedure, som gør det nemt, sikkert og overskueligt at være kunde.

Kvalitetssikring procedure:

  1. Kundemøde og forventningsafstemning aftales og kontrakt underskrives
  2. Serviceplan udarbejdes for medarbejdere
  3. Interaktiv ugeplan uploades på MTM medarbejderportal
  4. Medarbejderens egenkontrol udføres efter hver opgaves afslutning
  5. Servicekontrollant foretager kvalitetskontrol på MTM-kontrol app
  6. Evaluering af arbejdsgang, tilretning og udbedring af evt. fejl og mangler
  7. Driftsmøder med evaluering af kontrol, statistikker og kundetilfredshed

 

Interaktiv Kontrol App

Udover medarbejderens egenkontrol, vil en kvalitetskontrollant udføre endnu en kontrol, for at sikre at kvalitet og udførsel er foretaget i overensstemmelse med kunden og serviceplanen. Formålet med kontrollen, er endvidere at indsamle kontroldata, som vil indgå i virksomhedens interne statistik og benyttes som evalueringsværktøj.

Interaktive ugeplaner – så er der tjek på opgaverne

Hver uge udfærdiger vi planer for hver afdeling, som uploades til MTM Medarbejderportalen. Disse planer er tilgængelige, og kan redigeres af vores medarbejdere. Ugeplanerne er opslået på 2 centralt placeret infoskærme i virksomheden, hvor alle kan følge med i ”slagets gang”. Derved kan vi sikre, at arbejdet udføres som planlagt.

Kundens egen side på MTM Portalen

Som en del af kvalitetssikringen opretter vi en kundeside til vores kunder på MTM Kundeportalen på nettet. Her kan vores kunder, få et hurtigt overblik og få hurtig kontakt til deres kontaktperson i virksomheden.

Vores Kvalitetsdirektør har styr på det

For at leve op til vores og ikke mindst kundernes ønske om høj kvalitet og service, har vi udpeget Martin Rowland Sørensen til rollen som Kvalitetsdirektør i MTM Service. Martin skal først og fremmest at sørge for at kvalitet og kundetilfredsheden, altid er i top. Derudover tager han sig af kontakten til kunden og sikre, at alt forløber korrekt.

Fremtiden

Vi fortsætter med at udvikle vores kvalitetssikring og har mange spændende tiltag på tegnebrættet. Vi vil gøre det ENDNU nemmere og mere gennemsigtigt for vores kunder, at få overblik i de services vi udfører, samt indblik i virksomhedens kvalitetskontrol.

Tilbud ønskes