Nøgleelementer i MTM Services medarbejderstolthed
MTM Service fremhæver stolthed som en essentiel del af vores virksomhedskultur. Vi tror på, at denne stolthed dannes både gennem fysiske og psykologiske aspekter. Fysisk manifesterer denne stolthed sig gennem vores ansattes brug af de rette rekvisitter, innovativt og ergonomisk udstyr, detaljeret arbejdsplaner, æstetiske og behagelige arbejdsuniformer, samt gennem vores flotte og moderne kontorfaciliteter i både Næstved og Køge. Alt sammen understøttende for vores mission om at være jeres foretrukne leverandør af erhvervsrengøring samt facility service. MTM Service har kontorer, der er indrettet efter høje standarder, uniformer der er specialdesignet og rengøringsrekvisitter der er nøje udvalgte for at afspejle vores engagement i erhvervsrengøring af høj kvalitet. Vores erhvervsbiler, som er leveret af Mercedes, er et tydeligt tegn på vores fokus på kvalitet og præstation. Vi ønsker, at vores medarbejdere er stolte af deres arbejdsbil, stolte af at bære vores uniform og især stolte af at repræsentere MTM Service gennem vores vision.

Den psykologiske side af medarbejderstolthed i erhvervsrengøring
Det psykologiske aspekt af medarbejderstolthed i MTM Service kommer gennem grundig oplæring, dyb respekt for vores kunder – både erhvervsrengøring, vinduespolering samt facility management – og en ledelsesstil der fokuserer på anerkendelse. Vi mener, at uddannelse og professionel udvikling øger medarbejdernes personlige stolthed i deres arbejde indenfor al facility service arbejde, det værende både erhvervsrengøring, vinduespolering samt facility management. Vi er overbevist om, at kontinuerlig læring og uddannelse styrker og udvikler vores medarbejdere, som i denne cyklus af læring og udvikling søger ny viden. Det er denne tilgang til læring og uddannelse, som vi ønsker, skal definere MTM Service inden for erhvervsrengøringsbranchen.

 

Anerkendende ledelse hos MTM Service
Vores ledere fokuserer på en ledelsesstil, der fremhæver anerkendelse. Hos MTM Service lægger vi vægt på at rose ti gange mere end at kritisere. Det betyder dog ikke, at vi undgår konstruktiv kritik, men det stiller krav om, at vi konstant søger og anerkender de positive aspekter af vores medarbejderes arbejde, og vores ledere er godt klar over, at denne proces starter med dem selv. Således er MTM Service en virksomhed, der tilstræber høj kvalitet i vores arbejde med facility service, og omend vores medarbejdere arbejder med erhvervsrengøring, vinduespolering eller facility management, er det altid vores mission at have stolte og tilfredse medarbejdere og kunder.

Læs mere om MTM Service og vores medarbejdere her.