”Stolthed flyder i vores årer” skabes både fysisk og psykologisk. Fysisk skal medarbejderen have de rette rekvisitter, den rette plan, den rette uniform, den rette soignering, og vi skal som virksomhed have de rette faciliteter. Derfor er vores kontorer indrettet efter meget flotte standarder, vores uniformer er specialdesignet, og vores rekvisitter er nøje udvalgte. Vores biler er leveret af Mercedes, som er en understregning af dette. Vores medarbejdere skal være stolte af at køre i deres bil, stolte af at bære deres uniform og vigtigst af alt stolt af at bære MTM Service som logo.

Den psykologiske vinkel på dette kommer af en grundig oplæring, en dybfølt respekt for vores kunder og på anekendelsesfokuseret ledelse. Vi tror på, at uddannelse fremmer den subjektive stolthed af sit arbejde.

Ligeledes tror vi på, at uddannelse underbygger og udvikler vores medarbejdere, som i denne cyklus gerne skal søge efter ny viden. Det er sådan, at vi ønsker MTM Service skal bygges.

Vores ledere skal have fokus på ledelse med anerkendelse. Der skal 10 gange så meget ros i forhold til ris. Det betyder ikke, at vi ikke uddeler ris, men det stiller blot krav til, at vi finder en masse ting at rose. Her ved vores ledere godt, at hele denne proces starter med lederen selv.

Læs mere om MTM Service og vores medarbejdere her.